Thursday, November 4, 2021

De groeten!

Mijn excuses voor het onderbreken van uw dagelijkse activiteiten, ik heb u dit bericht eerder gestuurd, maar ik heb geen reactie van u gekregen en daarom stuur ik het opnieuw. Neem even de tijd om mijn e-mail te lezen, want het vereist een dringende aandacht en u zult er profijt van hebben,

Mijn naam is Davut Dilek, ik ben een jurist die werkzaam is op het gebied van familierechtspraak, ik heb mijn cliënt en zijn familie verloren door een auto-ongeluk, hij heeft een bedrag van ($ 13.880.000,00 USD) bij zijn bank die op het punt staat worden geconfisqueerd omdat hij een aannemer was hier in Turkije en hij levert ook zwaar huis- en wegenbouwmaterieel. Bedrijf hier.

De reden waarom ik contact met u heb opgenomen in deze kwestie, is omdat u dezelfde achternaam hebt als mijn overleden cliënt, ook hij is een inwoner van uw land en er is geen geregistreerde naam als erfgenaam in zijn account bestand bij de financieringsmaatschappij. Reageer gewoon dringend om in te schakelen mij om u alle noodzakelijke en meer informatie en verduidelijkingen over deze transactie te geven voor een beter begrip, als u geïnteresseerd bent.

Ik wens je een fijne dag terwijl ik wacht op je snelle reactie!

Met vriendelijke groet!

Barr. Davut Dilek Esq.

No comments: